اتمام حجت -
ظرف چند روز گذشته مجدداً قائله ای برپا شده که نقل محافل گشته و معرکه بگیران را به دور خود جمع نموده است! 
گویا جت جنگی روس که بر فراز آسمان ترکیه بوده(یا نبوده والله العالم) توسط جت جنگی ترک مورد هدف قرارمی گیرد و اگرچه خوشبختانه خلبانان به سلامت از مهلکه می گریزند اما این ماجرا مبدل به یک نیمچه آشوبی گشته که فتنه پردازان را امیدوار به یک رویاروئی هسته ای بین شرق و غرب نموده است!     
البته آنچه که در این چند سال اخیر از رفتار پرزیدنت "پوتین" و پرزیدنت "اوباما" برآمده، به نظر نشان دهنده این بوده است که آنها در زمره کسانی نیستند که بخواهند اسیر دست معرکه گردانان ابلیس و سپاهیان او شوند.      
این بنده حقیر شخصاً و مطابق یک دیدگاه فردی، این عالیجنابان را بسیار عاقل و دانا و زیرک تر از آن دیده ام که برای سقوط یک فروند جت جنگی و یا حتی مسائلی گسترده تر از آن حاضر شوند که در مقابل یکدیگر ایستاده و رجزخوانی اتمی بنمایند!     
اما روی سخن بیشتر با افراد کم تجربه و مطیع االاوامر است!  
اینها باید بدانند و آگاه باشند که رهنمود های گمراه کننده و وعده های توخالی و پوشالی "آل ابلیس، آل صهیون و آل سعود" نه تنها سبب عزت و پایداری آنها نخواهد شد بلکه آنها و عزیزانشان و سپس مردم تحت کفالتشان را به سوی نیستی و مرگ سوق خواهد داد.       
ما هرگز نباید ماجرای عبرت آموز "ملک عبدالله" و "سعودالفیصل" را از یاد ببریم!
آیا جناب اردوغان که در جایگاه رهبر یک حزب اسلامی و عدالت پرور ایفای نقش می کند، شایسته است که بر آتش فتنه ها دامن زند!؟         
آیا او می داند که شاید یکی از همین شب ها که به بستر خواب خود می رود، برای او طلوع صبحگاهی وجود نداشته باشد!؟         
تمامی معرکه گیران و مجریان اوامر ابلیس و پیروانش -در هرجایگاه و موقعیتی که قراردارند- باید بدانند که چنانچه دانسته و یا نادانسته، سودای برپائی قائله و فتنه در سر داشته باشند،به پشتیبانی حضرت الله جل العظمة، شاهد مرگ را در آغوش خواهند کشید و قوای خطاناپذیر الهی آنها را تا سرای باقی مشایعت خواهند نمود.         
ما سال گذشته در این خصوص تذکر موکدی داده بودیم و حتی ذیل آن عنوان کرده بودیم که؛  

"این پیام تهدید قابل تکرار نیست!"  

اما از آنجاکه پتک موعظه و تهدید می بایست همواره برفراز سر انسان فراموشکار باشد، برای آخرین بار و بعنوان اتمام حجت این پیام را مجدداً به روئیت همگان رسانیده و اضافه می کنیم که این پیام به پشتیبانی حضرت اللهجل الشانه از لحظه انتشار تا صبح ظهور حضرت ولی عصرعلیه السلام صاحب اعتبار است:    

در تمام کشورهای سرتاسر این کره خاکی از خاور دور گرفته تا شمال آمریکا،گردانندگان دولتها،کفیل امور ملتها،جمیع دولتمردان و ارشد ممالک باید بدانند و آگاه باشند که چنانچه کوچکترین حرکت و یا حتی کمترین اقدامی انجام دهند که به بروز تنش، ناآرامی، بی ثباتی و اضطراب درعرصه بین المللی منجرگردد،در آن صورت امید است که به اذن خداوند جبار و منتقم،عاجلاً شهد تلخ و ناگوارای مرگ درکام آنها فروریخته شود.انشاالله


"ما نیز کارگزاران دوزخ را فرامی خوانیم" –
  

اگر کسانی هستند که فریفته وعده های ابلیس و یاران او شده اند و یا از تهدیدات توخالی و پوشالی آنها ترسیده و قافیه را باخته اند باید قویاً به این نکته وقوف پیدا نموده و نسبت به این موضوع توجیه گردند که متاثر از اراده الهی و به پشتیبانی حضرت اللهجل الجلاله قوای الهی حضرتش شکست ناپذیرند و نظر به مشیت الهی او، در هرمکان و زمانی که شرایط ایجاب نماید حاضر بوده و بر هر شرایطی فائق خواهند آمد.

اما شاید برای بسیاری محل سوال باشد که چرا بیانیه ها و تهدیدات در خصوص قائله یمن کارساز نبوده و آل سعود همچنان به شرارت خود ادامه می دهد!؟       
پاسخ بسیار واضح و روشن است؛                
قوای الهی از کسانی که آنها را باور داشته و به آنها اعتماد می کنند، پشتیبانی می نمایند!   
برادران یمانی به آنچه که برای آنها ترسیم شده بود و خیر آنها در آن بود عمل ننمودند.متاسفانه آنها به رهنمودهای جاهلانی امثال "شیرقوی پنجه" و "هزاردستان" عمل کرده و به جای آنکه در موضع تدافعی خود باقی بمانند برعلیه آل سعود جنگی کاملاً بیهوده را آغاز نمودند و دامنه آنرا به مناطقی کاملاً فاقد اهمیت در داخل عربستان کشانیدند که سبب شد تمرکز و انسجام خود را در داخل مرزهای خویش از دست بدهند و کشوری که می رفت تا تماماً به دست قوای انقلابی ایشان تسخیر گردد هم اکنون مجدداً به نقطه اول خود بازگشته است!!!  


اما سخنی با "شهرآشوب" و "فرزند فتنه":


اگرچه تا کنون جان به سلامت به دربرده اید اما باید بدانید که به پشتیبانی حضرت الله و به مدد و یاری حضرتش،قوای الهی بر شما روبه صفتان پلید دست خواهند یافت و آنگاه مجبور خواهید شد که تاوان و بهای خون تمامی نفوسی را که مسبب آن بوده اید به تنهایی بپردازید!   

"الا لعنة الله علی القوم الظالمین و سیعلم الذین ظلموا أی منقلب ینقلبون"


کلام پایانی –  

بار پروردگارا! یا الله! سخن آخر این مقاله و فراز پایانی آن صحبتی است از جانب این بنده شرمسار و این عنصر روسیاه و خطاکار، رو به سوی تو خداوند خطاپوش و آمرزنده و بسیار مهربان.  

خداوندا! یا الله! این غبار بی مقدار و این بنده حقیرفقیر رو به جانب تو نموده و درحالیکه در یک دستش گوسپندی است و در دست دیگرش کد فاینال، از تو ملتمسانه درخواست می کند که به تضرع و ندبه و زاری و ناله همه التماس کنندگان به درگاهت و آمین همه آمین گویان، این اقدام نهائی ابلیس لعین و سپاه باطل را در قتل عام و قربانی نمودن انسانها ناکام بگذاری و شعله فتنه ایشان را برای همیشه خاموش نمائی و خون شهدای ذی الحجه را همچون 2 تیر سیمین و زرین بر قلب و حلق آن ملعون خبیث فروکوبی و جان پلیدش را به دستان پرقوت ملک مرگ بستانی و ارکان سلطنتش را ویران نموده و سایه شوم او و قبیله اش را برای همیشه از سراولاد آدم کوتاه بنمائی.     

بارالها! یا الله! به همین مختصر اکتفا می کنم و سخن به درازا نمی برم، و در خلوت خویش امیدوارانه تنها به این نکته می اندیشم که خداوندی که هرگز وعده خود خلاف نمی کند فرموده است: 

ونرید أن نمن على الذین استضعفوا فی الأرض ونجعلهم أئمة ونجعلهم الوارثین

 

این پیام در عصر روز جمعه پانزدهم  صفرالمظفر 1437 منتشر شده  
و در تاریخ سه شنبه هفتم جمادی الاول 1437  بازنویسی گردیده است.

(این پیام تذکر به مناسبت تعویض ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا در تاریخ 21 ژانویه 2017 می باید مجدداً مورد عنایت و توجه همگان قرارگیرد.)